dinsdag 21 mei 2013

Stage Carlissa

Hallo meiden,

Ik heb hier al een stuk over mijn opleiding geplaatst, zoals jullie waarschijnlijk al hebben gezien. Voor deze opleiding ga ik vanaf juni 5 maanden stage lopen in het buitenland. 5 juni vertrek ik en heb ik nog een gezellig laatste dagje met mijn ouders samen en dan heb ik nog vrij tot 10 juni voordat ik echt kan beginnen. Mijn stage vindt plaats bij het bedrijf Roompot Vakanties. Ik sta achter de receptie van het park Ferienresort Cochem  in Duitsland. Het is zo'n 2,5 rijden van mijn huidige woonplaats, maar ik zal weinig naar Nederland komen aangezien mijn ouders mij niet altijd kunnen ophalen. Dan is er nog de optie om met de trein te gaan, maar dat duurt ruim vijf uur. Ik blijf dus lekker die vijf maandjes op het park. Mijn familie komt me zo af en toe wel gewoon opzoeken, dus ik hoef ze niet altijd te missen. De enige periode wanneer ik naar Nederland ga, is een van de laatste weken in augustus, aangezien ik dan voor het eerst tante word. Daar wil ik natuurlijk heel graag bij zijn en dat is ook geregeld met mijn stagebedrijf. De spanningen beginnen nu wel echt te komen en ik heb af en toe momenten dat ik tranen heb, omdat ik tegen het afscheid nemen op zie. Verder heb ik erg heel erg veel zin in!

Vanuit mijn stageplaats zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen daar en zal ik een aantal foto's plaatsen. Ook plaats ik wat andere artikelen, zoals jullie van mij gewend zijn.



Liefs, Carlissa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten